Halaman

CARI BIODATA PROFILE, CERITA ARTIS

21 Sep 2019

ANTONIO BROWN SALAHLAKU SEKSUAL DI NFL


The Patriots Melepaskan Antonio Brown Selepas Tuduhan Salahlaku Seksual Lain


The New England Patriots membuang Antonio Brown selepas 11 hari dengan pasukan. Penerima luas dituduh melakukan serangan seksual dan masa depannya di NFL meragukan.
Lynne Sladky / AP New England Patriots pada hari Jumaat melepaskan penerima luas Antonio Brown, yang hanya bersama dengan pasukan itu untuk waktu yang singkat, selepas kedua wanita menuduhnya melakukan melakukan perbuatan salah laku seksual.

Juara bertahan Super Bowl mengumumkan langkah itu dalam satu kenyataan yang diemail kepada pemberita, beberapa minit selepas Brown diposkan di Twitter: "Terima kasih atas peluang @Patriots #GoWinIt."
Kenyataan pasukan yang dikaitkan dengan seorang jurucakap Patriots berkata, secara keseluruhannya: "The New England Patriots melepaskan Antonio Brown. Kami menghargai kerja keras banyak orang sepanjang 11 hari yang lalu, tetapi kami merasakan yang terbaik untuk bergerak dalam keadaan berbeza arahan pada masa ini. "
Dua wanita telah menuduh Brown salah laku seksual. Bekas jurulatih Britney Taylor telah memfailkan saman sivil terhadap Brown - menuduhnya rogol dan serangan seksual pada tiga kali. Tuntutan itu menjadi awam minggu lalu, dan Taylor telah mengadakan pertemuan dengan NFL.
Sukan Illustrated melaporkan minggu ini bahawa seorang wanita lain berkata Brown secara seksual mengganggunya ketika dia bekerja di rumahnya - dia berpaling untuk mencari dia berdiri di sana telanjang kecuali untuk tuala kecil yang menutupi alat kelaminnya.
SI melaporkan wanita yang tidak dikenali itu berkata bahawa dia menerima "teks menakutkan" selepas artikel majalah menguraikan dakwaannya:
"Wanita itu sebelum ini memberitahu SI bahawa Brown telah mengupahnya dua tahun yang lalu untuk melukis sebuah mural di rumahnya tetapi" berbohong "kepadanya selepas dia tidak mengendahkan pendahulunya. Pada malam Rabu, wanita itu berkata, dia menerima mesej teks kumpulan yang muncul untuk datang dari nombor telefon yang sama Brown yang diberikan kepadanya pada 2017. Rantaian teks, dengan empat nombor telefon lain di atasnya, termasuk gambar-gambar dia dan anak-anaknya, dengan orang yang dia percaya adalah Brown menggalakkan orang lain dalam kumpulan untuk menyiasat wanita itu Texter menuduh artis menyusun akaunnya mengenai insiden pada tahun 2017. (Dalam suratnya kepada liga, peguam wanita itu mengulangi bahawa artis itu tidak memohon bayaran daripada Brown berkaitan dengan kejadian yang didakwa itu.) "
Penganalisis mengatakan mereka tidak mengharapkan Brown untuk menyertai pasukan NFL lain musim ini.
"Perkara yang tidak disenangi tidak dilakukan dengan Patriots," kata ejen Brown, Drew Rosenhaus tweeted. "Tetapi Antonio sihat dan berharap untuk peluang seterusnya dalam NFL. Dia mahu bermain permainan yang dia suka dan dia berharap dapat bermain untuk pasukan lain tidak lama lagi."



Juga minggu ini, Nike memotong hubungan dengan penerima, berkata dalam e-mel kepada The Associated Press pada hari Jumaat, "Antonio Brown bukan seorang atlet Nike."
Brown, empat kali All-Pro, memulakan kerjayanya di Pittsburgh selepas digubal pada 2010 sebagai pilihan keenam oleh Steelers. Lama kelamaan hubungannya dengan Steelers memburuk dan dia telah diniagakan tahun ini kepada Oakland Raiders.
Oakland menandatangani Brown kepada kontrak yang akan membayarnya sehingga $ 50 juta dalam tiga musim yang akan datang, tetapi dia tidak pernah bermain untuk pasukan. Selepas mendapat perselisihan dengan jurulatih dan pengurus besar, dia dibebaskan.
Beberapa jam kemudian, Patriots menandatangani Brown untuk perjanjian satu tahun yang akan menjamin dia $ 9 juta dan membayarnya sehingga $ 15 juta musim ini.

Sumber: NFL

Jika Anda Suka Dengan Artikel Ini, Mohon Share Di Laman Sosial dan Blog Dengan Klik Button Di Bawah. Jika Berminat Untuk Link Dengan Blog Hiburan Ini, Sila Komen dan Letak Link Web Blog Anda. Nanti Penulis Cuba Blogwalking. Terima Kasih.

ANTONIO BROWN SALAHLAKU SEKSUAL DI NFL By Rohaizad. Published: 21.9.19
Rating5.0 ★★★★★ © 6889 reviews. based on Microformats review aggregate



Terima kasih atas kunjungan Anda



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...