Black Mentor 3 Berkahwin Tahun Ini?

Betul Ke Black Mentor 3 Akan Berkahwin Pada Tahun Ini?

Menurut sumber Joyah dari Utusan, penulis dengarnya artis realiti under protege Mas Idayu yang menjadi juara ni bakal mendirikan rumah tangga? Betul ke tidak ni? Ok, jangan buat-buat tak tahu pula siapa protege ratu gelek Malaysia tu. Ni mesti ada yang tidak tengok program realiti Mentor musim ketiga nih, siapa lagi kalau bukan si Black lah siapa lagi kan?

Tidak pasti sama ada ini gosip cerita betul atau sekadar khabar angin, tak pastilah. Tapi jika khabar yang didengar tu  betul, wah..tumpang seronoklah kami peminat semua.

Gambar Black Mentor Berkahwin 2011
 Gambar Black Mentor - Akan Bernikah Tahun 2011?

Dengar orang bakal isteri Black Mentor 3 ini cantik dan manis orangnya. Hai...pandai Black sorokkan daripada wartawan hiburan ya? Bukan apa, sebelum ini Black pun tak pernah menceritakan hal peribadinya mengenai soal cinta buah hati Black kepada umum.

Entahlah. Kalau betullah Black Juara Mentor 3 ini bakal menyarungkan baju pengantin tak lama lagi.

Tengok Video Persembahan Black Mentor 3 - Lagu Di Alam Fanacinta






Apa Komen mohdrohaizad.co.cc - Penulis dan para peminat seni mengucapkan Tahniah kepada Black Mentor 3 yang mungkin akan berkahwin pada tahun ini. Black Mentor 3 pun dah lama membujang, jadi khabar angin ini mungkin benar sebab Black pandai menyembunyikan kisah peribadinya, tambah-tambah buah hati cintannya cun cantik orangnya. Sama-sama kita nantikan berita rasmi daripada Black Mentor 3 sendiri tidak lama lagi ok?

Ulasan